Presentació de les feines per part dels membres del grup.
M'ha semblat molt interessant i li he demanat permís a la Isabel per fer servir el seu padlet:
Hem començat la sessió fent un recull de la sessió anterior amb un google docs : SESSIÓ 2
El meu primer poplet:
Ara faré el meu primer prezi, que trobo que és una eina molt més interessant i moderna que el powerpoint, que no m'agrada gens. Decàleg de com han de ser les presentacions:
Hem tingut problemes perquè hem coincidit 3 guardant canvis en una pàgina, ha trigat a guardar-se i sense voler hem esborrat comentaris d'altres companys. El google drive no l'havia fet servir mai i m'ha semblat molt interessant. Un exemple:
Com fer formularis amb GoogleDrive?
He afegit una pregunta inicial obligatòria per saber qui respon què i s'ha modificat automàticament al bloc
:)
En aquesta primera sessió he après a fer servir l'eina digital anomenada PADLET , que pot ser útil a les classes de Biologia per coneixements previs i exercicis de completar . El meu padlet és:
També he començat a utilitzar el BLOGGER que el vaig conèixer fa 3 anys crec, però com no l'he fet servir perquè prefereixo o m'he acostumat al wordpress , no recordava coms' havia de treballar amb aquesta eina. L'enllaç del meu bloc és: http://curseinesdigitalseva.blogspot.com.es/