En aquesta primera sessió he après a fer servir l'eina digital anomenada PADLET , que pot ser útil a les classes de Biologia per coneixements previs i exercicis de completar . El meu padlet és:
També he començat a utilitzar el BLOGGER que el vaig conèixer fa 3 anys crec, però com no l'he fet servir perquè prefereixo o m'he acostumat al wordpress , no recordava coms' havia de treballar amb aquesta eina. L'enllaç del meu bloc és: http://curseinesdigitalseva.blogspot.com.es/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada