dimarts, 1 de juliol del 2014

AVUI ÉS EL PRIMER DIA DE CURS

En aquesta primera sessió he après a fer servir l'eina digital anomenada PADLET , que pot ser útil a les classes de Biologia per coneixements previs i exercicis de completar . El meu padlet és:


També he començat a utilitzar el BLOGGER que el vaig conèixer fa 3 anys crec, però com no l'he fet servir perquè prefereixo o m'he acostumat al wordpress , no recordava coms' havia de treballar amb aquesta eina. L'enllaç del meu bloc és:  http://curseinesdigitalseva.blogspot.com.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada