dilluns, 7 de juliol del 2014

SESSIÓ 5

Presentació de les feines per part dels membres del grup. M'ha semblat molt interessant i li he demanat permís a la Isabel per fer servir el seu padlet:
 
Created with Padlet

He après que els programes Diigo, Delicious i Symbaloo serveixen pel mateix.

Hem acabat la sessió amb la valoració del curs i dels formadors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada