CURS EINES DIGITALS PER A METODOLOGIES ACTIVES
Pàgines
Pàgina d'inici
EINES DIGITALS DEL CURS
EL MEU PROJECTE DE FINAL DE CURS
dilluns, 7 de juliol del 2014
SESSIÓ 5
Presentació de les feines per part dels membres del grup. M'ha semblat molt interessant i li he demanat permís a la Isabel per fer servir el seu padlet:
Created with Padlet
He après que els programes Diigo, Delicious i Symbaloo serveixen pel mateix.
Hem acabat la sessió amb la valoració del curs i dels formadors.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada