divendres, 4 de juliol del 2014

SESSIÓ 4

Hem començat la sessió fent un recull de la sessió anterior amb un google docs : SESSIÓ 2

El meu primer poplet:




Ara faré el meu primer prezi, que trobo que és una eina molt més interessant i moderna que el powerpoint, que no m'agrada gens.
Decàleg de com han de ser les presentacions:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada