Hem començat la sessió fent un recull de la sessió anterior amb un google docs : SESSIÓ 2
El meu primer poplet:
Ara faré el meu primer prezi, que trobo que és una eina molt més interessant i moderna que el powerpoint, que no m'agrada gens.
Decàleg de com han de ser les presentacions:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada